Tuesday 24 May 2011

Segmen Kereta Tempatan Pilihan Saya.

Segmen Kereta Tempatan Pilihan Saya.

Pertama kali aku melihat si dia.. berdebar-debar hati ingin memilikinya. body dia fuhyo solid! kaki dia di tambah dengan kasut yang boleh mendatangkan berahi.. pasti semua akan tertarik dengan kecantikkan dan kemantapannya.Jika dilihat di bahagian depan dan belakangnya dan di sisi rapi dengan skirting yang menarik bertambahlah mantap bila mata memandang.Memang dari mula aku cuba bertanya berapakah hantaran mas kahwin untuk aku memilikimu? Penjaganya hanya berkata "kamu kerja apa sekarang?". Aku terdiam sebentar lalu dengan perlahan aku berkata. "saya masih belajar pakcik.., InsyaAllah tahun ini habis la", lalu pakcik itu menjawab "Kalau macam itu, kamu nak sara diri sendiri pon tak mampu lagi inikan pula nak sara dia ?", Aku terus diam seribu bahasa. Semenjak hari itu tidur malamku tidak lena, makan minumku entah kemana.. pedih melihat jika orang lain memilikinya... "Jika aku dapat dia suatu hari nanti, akan ku penuhi segala permintaannya dari atas sampai bawah". - Kataku di dalam hati yang kecil ini. Setiap hari aku melihat dirimu dari jauh..Disini aku sematkan gambarmu supaya pada suatu hari nanti aku akan dapat memilikimu. InsyaAllah.

Sporty kan? hah! i will!

4 comments:

wah neo jugak... byk betul yg minat erk..kawan lihat die pon dah rasa grrrr.. bile la bley dpt sebiji.. heheh... btw bley link kan bebetul tak ke entri kawan instead of letak anchor text dlm textarea code tu.

papepon.. thnx join ye..

OK done mr fariq! aku igt buat cmtu.. haha dah btolkan dah.. terus ke link segmen anda

salam
satria neo best,tapi pilih persona..
ikut segmen yang sama

persona pon ok gak.. but pilihan tetap neo dahulu la.. :P thx for comment

Post a Comment

followers