Thursday 7 April 2011

Dalam Masa 1 Minggu nak kena siap?

Assalammualaikum w.b.t. Agak lama jugak aku x update blog neh.. udah rinduuu sama kamu belongkuu! asal aku minom air cool blog ( yg ade jelly bulat2 dlm tu) mesti aku teringat kat belong neh.. tapi apakan daya.. tenet jiran tak bayar.. aih.. aku yang menderita(tenet pinjam biaselah).Kali ni aku nak cite pasal kerja web design aku neh.. 


Sebenarnya Website company tu aku dah siap lama dah, dah approve dah semua.. last2 bila aku dah upload dlm hosting dorg, Aku kena jumpe NorS(bukan nama sebenar) bincang punya bincang, aku ckp la aku da launch da web tu minggu lepas, last2 die suh bwat baru lak.. dlm 1 minggu.. hadoi.. dengan tenet takde, aku buat jelah.harinie masuk hari ke-tiga aku buat. still in progress lagi. but berbanding dengan design yg aku bwat dlu dgn design yang die nak skrg.. alahai.. buruknyeeeee!!! dengan information die kasi kurang, cmne lah aku nak bwat kasi lawa.. 


Skrg aku kat Ara Damansara tengah guna internet jiran lagi.. ni pon sebab nak test coding php neh.. tatau lah jalan ke tidak.. harap2 menjadilah kan.. insyaallah.. cepat siap.. cepat lah payment masuk!! payment oh payment! duit dah takdeee! huahua!


Takat neh dululah post kali ini. Harap aku dapat buat dengan penuh kreativiti dan dengan jayanya. Insyaallah..
assalamualaikum w.b.t!

0 comments:

Post a Comment

followers