Saturday 30 April 2011

Comolot


Assalammualaikum. agak lama tak update blog neh.. hari ini aku nak kongsikan sikit pasal tajuk filem/dvd COMOLOT. Tajuk die pon kita dah tahu kan macam mana lah isi cerita die kan. Mungkin agak2 korang cite pasal lelaki ngn pompuan comolot kan.. but.. bile tgk je.. rupa-rupanya sebuah cite GAY.Cite ini di lakonkan oleh pelakon terkenal iaitu Remy Ishak. Agak geli tengok scene2 dalam cite tu yang aku tengok kat youtube.. but Remy ishak sanggup bawak watak tu.. solute la.. Ada komentar di dalam youtube yang mengutuk dan ada yang berfikir mengikut persepsi yang elok.. ape2 pon itu diambil kira melalui cara tontonan kamu.. cite neh dah lame.. aku baru je belek2 youtube cari cerite pendek .. nak tgk idea dorang.. tibe2 ade lak cite neh.. baru aku tahu.. apa2 pon neh aku kasi link die.. korang nilai la sendiri..


Apa2 pon jangan tiru aksi ini!! haha..

0 comments:

Post a Comment

followers